HAHAHA jag dog precis!

Skoj att någon kan liva upp ens vardag! Frågade ju efter tips på vad man ska läsa till, då svarar nån idiot; "prostituerad kanske?". Låt mig dö av skratt. Vissa är så roliga! Livade iallafall upp min tråkiga morgon.

Kunde verkligen inte sova inatt, bara vänt och vridit mig o tittat på andreas med sura ögon som alltid lyckas somna så snabbt och verka sova så gott... Vet inte när jag väl somnade men jag har nog sovit mest på morgonen. Gick upp lite i tolv, och nu vet jag att jag knappt kommer somna ikväll pga det. Öh.

Ska käka en stadig frulle hade jag tänkt. Flingor, och kanske ägg? Hmmm. Svåra och kluriga frågor man ställs inför idag va!? Andy är i Liverpool och spelar reservmatch så han är väl inte hemma förren vid fyra fem tiden... Men nu är det bara idag och imorgon sen kommer patrik och hans polare, sen blir det snabbt lördag och då är det match och utgång. Jenna skulle nog ringa mig ikväll också, hon har försvunnit in i sitt jobb nu helt...

Nej jag längtar tills jag kommer hem en vecka, ska bli så skönt.


KISSES

Kommentarer
Postat av: bonnie

hahahahah okeeeeeeej där sket jag i frallan! jag tror det är "en erbetare" som är i farten igen. denna erbetare verkar vara jävligt smart :P

2008-01-23 @ 14:46:04
URL: http://bon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0