Good fucking morning

De ringde precis nerifrån receptionen, världens jobbigaste ljud. Så nu sitter jag här med en tv-kille (gubbe) som ska fixa kanalerna. ÖH, vad han tvungen att komma idag? Jag är agerar hjälptekniker. Andreas är aldrig hemma när man behöver honom! Idag ska jag och Jenna till Sheffield! Igår hade jag en mega mysig halv bakis dag. Jenna kom hit vid halv tolv och hade panik på alla killar som hade sovit hos henne, så vi körde till McDonalds på Andys order och handlade lite mat. Mkt gott men onyttigt. :P Sen stack hon hem igen och jag och andy glodde skit på varsin tv och vilade lite. Sen frammåt kvällen vaknade vi till liv, lagade lite mat tillsmmans och sen kollade vi på The Omen, sjukt äcklig film, men jag gillade ändån den. Sen sussade vi sött till ett CSI avsnitt som alltid.

Jaha jag kan ju inte direkt gå in och duscha nu när han är här i mitt sovrum!? Hmm... Oh nu kom han ut här. Trevlet... Men han verkar snart vara klar. :)

image864
This is me, crazy and happy! haha!!! Den bjuder jag på..

HA EN UNDERBAR DAG!
Och Sara, vart är det du bor och gör? Går i skolan? Du är också mer än välkommen att komma hit och festa loss ;)

KISSES

Kommentarer
Postat av: Sara

gör jag mer än gärna,Blir vän med dig på face,så vet du säkert vem jag är ;)

2008-01-14 @ 22:12:23
Postat av: Fanny

hur ser den 24 o framåt ut för dig ? jag är grymt sugen ...

2008-01-15 @ 00:58:26
Postat av: MAMI

min lilla crazy girl...I love you..puss

2008-01-15 @ 11:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0