What would you do?

Jag fick ett val precis; Gå och se nya Rambo (som jag aldrigg sett innan i hela mitt liv + att de filmerna verkar mega töntiga) med erik och andy eller rensa och städa min gardrob... Det var mina val, jag valde min gardrob faktiskt, det behövdes så sjukt mkt, nu är där fint, har dock ett problem, tog ut mina lock/platt/kryll - tångar ur en låda så jag kunde få plats med mer, nu har jag ju ingen plats för dem!! Åh, måste hitta på något smart. Haha. Ska lägga mig i soffan strax och kolla sista avsnittet som jag har på Greys, sen hoppas jag att Andy och Erik hämtar mig och går ut och äter med mig, mega sugen på det faktiskt.

Emma, jag ska försöka komma hem så snart jag kan! Annars har vi ju hela sommaren också! Längtar så sjukt mkt!
Alex, jag vet att jag är Lindsay freaky, men i like it, GRATTIS till jobbet, hoppas allt går bra.
DONNA OCH CARRSAN, VI SES IMORGON!!!!


Faktiskt en bra låt...

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Alex

Jaaa hon är nääästan lika snygg som dig ;) åå tack baby de va skönt o få de jobbet faktiskt. nu ska jag bara få tummen ur o ringa fredrik, på måndag! jag saknar dig, önskar jag kunde vara hos dig på din födelsedag o sjunga för diiig ! i love u

2008-02-23 @ 09:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0