Usch vilken natt

Har verkligen hostat nonstop inatt, det blir verkligen inte bättre, får panik, i två veckor har jag haft denna jädrans hosta. Andy fick panik och la sig i gästrummet och frammåt morgonen kräktes jag så mycket jag hostade! Öhrk, mega äckligt. Ska vandra till Boots och se om dom har nåt mot hosta, såhär kan jag ju inte hålla på. Blev antagligen värre för jag gick ut och powerwalkade igår också kan jag tänkta mig men vafaaan. Kokar lite ägg nu till frukost, sen ska jag packa upp min hbg väska och packa ner min Teneriffa väska så det är klart till imorgon. Ikväll blir det tacos här hemma med hela grabbgänget igen, tror jag sticker efter maten och hänger med Jenna eller nåt. Mega fint väder idag igen så jag ska trippa ut på stan efter frukost och fix. Sen tar jag med mig solen på vår resa imorgon, bara så ni vet. :)

Ha en underbar Onsdag! Imorgon är det Alla <3 dag!!!

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Hilajna

Du verkar ha ett fint liv. Jag hoppas att du innerst inne är lycklig. :) Ha det nu underbart på er resa. Ta hand om er. Kram Helena!

2008-02-13 @ 14:11:27
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0