Tisdag 05 / 02 / 08

Kommit hem nu från en promenad ner till Farmor med pappa, fika och semla hos Farmor, sen en promenad hem med pappa. Massor med motion idag, hoppas semlan försvann iallafall :) Tack för alla kommentarer älsklingar. Älskar er alla så himla mkt, vad skulle jag gjort utan er liksom!? DIE!!!

Imorgon ska jag till Siw och fixa frillan litta. Får se hur det blir denna gången! Hoppas på en förbättring iallafall!!

Ska käka lite snart men ikväll  vet jag inte vad som händer, så är det någon som är sugen på fika eller nåt så RING MIG!



xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Hilajna

Du är så fruktansvärt vacker.

2008-02-05 @ 21:25:38
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0