Busväder

Regn, blåst och mega kallt.

Snuvig, hostig och fryser.

Usch vilken tråkig dag att vakna upp till. Man vaknade ensam av att man fryser halvt ihjäl, ingen gossig Andy bredvid som kan värma. Sen börjar hostan hosta av sig själv så jag var tvungen att gå upp och dricka vatten. Sen när jag kom tillbaka var sängen iskall igen så då var det liksom inte lönt. ÖH vad jag hatar kyla! Ska lägga mig i soffan snart och bara glo film och försöka få denna tråkiga dagen att försvinna. Imorgon ska jag och Andy iallafall gå på match och lite sånt, måste må bra då. Saknar er där hemma!



I need värme!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Roger

Porrigt... ;)

2008-10-18 @ 21:46:12
URL: http://www.stardustblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0