I am soon leaving home to go home

Från ett hem till ett annat. Fan vad jag pendlar. Men imorgon är det julafton och pappa och jag ska tjuväta på julskinkan ikväll som alltid :) Älskar julen då jag älskar att vara med familj och släkt. Kommer dock sakna min man men han kommer ha det bra här. Vår julgran är SÅ FIN nu med massor med klappar under den. Har precis käkat toast, ägg och bacon. Ska ju resa i hundra timmar nu känns det som. Ska ringa en taxi vid tolv sen går tåget vid ett. Blir jag och en stor bok igen, tror jag tar 1:a klass på tåget, det är som 2:a klass i sverige + att man är garanterad sittplats. Nej nu ska jag packa det sista och fixa mig.

GOD JUL!!!!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0