GOD JUL eller MERRY CHRISTMAS


En massa julklappar ligger och väntar under granen och när jag vaknade imorse stod där en marsipangris på nattduksbordet som vanligt :) Så mysigt. Jag och pappa har varit ute och gått, gick till ishallen och kollade så allt var ok och jag blev assugen på att åka lite skridskor. Tjejer, vi kan väl åka lite på nyårsafton, på dagen? Vi har ishallen för oss själva isåfall!! Sen tappade jag min vante på vägen hem, för er som är intresserade ;) Om ca en timme kommer min morbror min mormor och min morfar och då är det kalle anka som gäller, sen matfrossning till tusen!

Måste också påminna Carro att för exakt ett år sen satt vi i en mega villa utanför Newwe och hade en svensk jul där, och vi hade bara "mer shopping" i tankarna . :) Underbart!

Hoppas alla har en mega mysig julafton och att ni får många fina klappar :)
You know u love Christmas
XOXO

Kommentarer
Postat av: Carolina

älskliiing.. god juuul!! jag vill åka skridskor!! va kul det hade variit! vad ska ni göra på nyår?? pusss

2008-12-26 @ 11:07:07
URL: http://kristall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0