Fixing and doning

Stack och solade på Söder med Emma och nu sitter jag nyduschad och klar för att dra ner på stan! Måste krama om min älskade kusin som jag inte kommer se på sååå länge att jag dör. Ska fixa mina naglar ikväll hos Annika för jag har panik på mina korta! Här får ni en bild på dagens också;


Jag älskar mitt hår när det är nytvättat och nyfönat, men det blir bara ett fågelbo efter ett tag, need to take it out! Har dock pillat bort en del av slingorna! Haha. Nej, nu kommer Emma om 10 min och hämtar mig i sin lilla Ford Ka som är sååå fin! :) See u later.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har försökt igen, 3de gången jag kopierar in URL adressen. Men inget jag testat funka. Kommer liksom inte ens fram bilden. På min html sida där jag skrivit alla koder och skit, där hittar jag inte ens namnet header. Har läst på designadinblogg :P Jag fattar liksom hela kodnamnet man ska skriva in för att få en header. Haha orkar du med mig? ;) Hur är det hemma i HBG? Puss

2008-12-09 @ 16:29:45
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0