En lång resa och julbak!

Usch ja, efter en lång resa igår så kom jag hem till mitt älskade HBG.






Idag kom Caroline och hämtade mig så körde vi ut till Perstop där vi mötte Alexandra hos LillEmma i hennes finfina lägenhet :) Dock  så kanske det  var den längsta vägen någonsin till Perstorp då jag och Caroline inte äger någon form av lokalsinne eller sunt förnuft, men fram kom vi! Haha.

Julbak och en mätt mage med massa julmust i blev det:

Nelson och Teddy! De tyckte julbak var skoj :)


Såhär gick det till...


Carrsan och Lelle var väl förbredda!


Lussebullar (i olika former) samt kokostoppar!

Sen misslyckades jag och C med knäck... Mest jag tror jag då jag råkade hälla i lite för mkt bakpulver i smeten så de jävlarna var mest en stor deg, så inga bildbevis där inte. Vi doppade även kokostopparna i choklad, SÅ GOTT. Jag är fortfarande mätt, men snart är det familjemiddag här hemma. MYS.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

ni bakade inte knäck. de va ju havre flaaaarrrrrnnn ;) hähä. ses snart my love!!

2008-12-01 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0