ARE WE HUMAN?

Hej hopp!

Nu har jag käkat lite mussli med 4 olika nötter och så har jag dammsugat och fixat lite tvätt. Kanske världens roligaste förmiddag. Haha. Ska nog ner en sväng på stan sen och kolla julklappar med A. Snart åker jag hem (sverige) igen och firar jul med min underbara familj som jag redan saknar. Sen den 25:e så drar nog jag ut en runda med brudarna, kommer nog bli rätt jävla galet, eller vad tror ni babes? Det är jätte fint väder här idag, solen skiner och det är såhär höstigt kallt och mysigt ute. Jag älskar när solen skiner. Usch inatt drömde jag mardrömmar och var rätt sur på A när jag vaknade. Tur att han står ut med en knäppgök som jag :)

Haha, det är verkligen Days of our lives på TV och det är nog det SÄMSTA som finns. Hur länge har det visats egentligen? Kanske i hundra år? MINST. Pissprogram!


Hayden

XOXO

Kommentarer
Postat av: dannjella

haha, det har faktiskt visats sedan 1965 att det fortfarande visas!

2008-12-19 @ 15:46:19
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0