Yes!

Jag har äntligen fått en elak kommentar, det brukar betyda bra saker. Hittade ett rätt bra ordspråk; "Avundsjuka är ett slags beröm".. Och vill jag puta med mina läppar så gör jag det, för det är mina läppar. Biaaaatch.

Haha skämtåsido. Jag och Elena har precis varit på bio och kollat en mega tjejfilm, vi och alla 11-åringar. I pausen (ja här i holland har de paus mitt i filmjävlen, mega drygt) så började alla tjejer leka häst och grejer medans jag och Elena skämdes för att vara äldre än 12. Haha. Men filmen var iallafall mysig, Wild Child.


Jaha, vad ska jag sysselsätta mig med nu innan A kommer hem från match? Kolla klart Step Up 2 kanske? Oh fick precis höra vad det blev i Andys match. De vann med 9 - 1. Helt okej.


This is me, happy.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0