Två babes i en bil

Hey.
Idag ringde Elena redan när hon stod nedanför dörren. Själv sprang man fortfarande runder och fixade sig men jag fixade mig snabbt och hann nog ner på mindre än 10 minuter. Drog till ett mysigt lunchställe där jag äntligen fick äta pasta som jag har haft cravings för ett tag nu. :) Tog lite bilder där sen åkte vi till vårt nya hus så jag fick visa det för henne. Där är så mysigt. Tennisbanorna bredvid får mig att vilja börja spela tennis, don't ask me why. Vi var vilse några gånger också, Elena skrek och förbannade all trafik medans jag satt och snackade på som vanligt och sjöng med i alla låtar på CD skivan. Haha två brudar i en bil. Inte lätt. :) Blev en glass på McDonalds också, mumsigt. Men snart får det vara slut på sånt, är riktigt sugen på att joina Elena på gymmet när jag kommer tillbaka. Ska nog köpa lite träningskläder hemma så blir man mer peppad.

Åter till bilderna jag tog idag:




Nu har A somnat i sängen. What to do in this little room? Gå ner och ta en cigg sen en film till antar jag.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0