Tuesday

Börjar redan få panik på hotell - livet. Öhrk vad tråkigt det är. Måste köpa och gå ut så fort man är törstig eller hungrig. Ingen kyl, inget utrymme för någonting! Har varit hemma hos Elena hela kvällen i deras fina hus och lagat tacos, druckit lite bubbel och kollat film. Mega mysigt. Imorgon ska jag och A kolla lite lägenheter. Just give us one... Ligger och läser min bok "Mias hemlighet" och A kollar nån kass actionrulle...

Två dagar har gått men jag saknar redan min familj och mina underbara vänner där hemma... ♥


Don't eat me after u taste me, don't use me after u know me
don't take me for granted after i said the words

Some sleep thank u.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0