Monday

Heej.
Nu är jag tillbaka på hotellet efter lite lunch, shopping, sightseeing och fika på stan med söta Elena. Tror verkligen att vi kommer passa bra ihop här i Groningen. :) Känns så skönt att ha en svensk vän som hjälper en och bara finns där under alla tråkiga träningar och bortamatcher. Vi har bestämt middag imorgon (då killarna har borta match), samt att vi ska börja träna på gym, nu jävlar (undrar hur många gånger jag sagt det). Men Elena får peppa mig så vi båda blir skinny and hot. Inte för att vi inte är heta nu men man kan alltid bli snyggare. :)

Shoppade bara nödvändiga saker som jag inte tog med mig från Sverige.


Söta Elena (inte Helena som jag trott hela tiden, haha)

Vi har en Koffe shop utanför hotellet & på den andra bilden ser ni lite av Groningen

Nu ska jag kolla på Step Up 2 - The streets innan min man kommer hem.
Håll tummarna på att vi får kolla på huset idag :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!!



det är så kul att läsa din blogg, o hoppas du har det bra där nere :)!!!



Kram

2008-08-04 @ 16:48:41
Postat av: Mathilda

Hej mitt hjärta,

Välkommen hem får man ju säga;) Hejja på nu för tusan gubbar!!!! Jag är inte hemma när du kommer hem, då är jag nere och tar farväl av Paris i två veckor, men det ska bli mysigt faktiskt;) Men jag hoppas att vi lyckas ses snart i alla fall! Ska ni kika på hus och allt, håll i hatten;) Hejja på mitt hjärta! Kul att du gillar amsterdam det är bara för mysigt där! PUSS PUSS PUSS love you

2008-08-05 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0