I've got soul but I am not a soldier

Regn idag, Stoppade dock inte mig oh Elena från att springa runt i lite affärer i stan, vi hittade tillochmed Sephora! Lyckliga blev vi och sprang där ett tag. Sen IKEA och ett annat möbelvaruhus. Jag vill bara inreda och fixa. Tror dock inte det kommer bli lätt med två viljor under samma tak. Imorgon är det sista huset vi ska kolla sen ska vi bestämma oss. Lördag är det en liten utgång i härliga Groningen med Elena. Vi råkade halka in på hor-gatan innan idag, fyyy faaan vad skabbigt. Typ gamla brudar i 40års ålder satt i fönsterna och såg allmänt äckliga ut, sen nån liten tjej som blivit lurad dit satt och rökte och såg allmänt olycklig ut. Tycker verkligen att det är helt sjukt att det är lagligt här, såsom knarket också är. Det kommer jag aldrig förstå.


Öhrk...


Blö vad det regnar och jag vill bara sova bort dagen.... Vill krama mina vänner och visa för dom hur mkt jag älskar dom. Ni är så jävla bäst. Jag kommer snart babes.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Diddi

jodå det är bara bra , tradigt väder dock! vart i holland bor ni exakt? Puss gumman

2008-08-07 @ 19:18:26
URL: http://dmathisen.blogg.se/
Postat av: alex

älskar dig med gossisen

2008-08-08 @ 10:31:40
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0