It's just me, live from groningen

Jahapp, vill ni hitta mig så sitter jag på city hotellet mitt i groningen, holland och lullar. Andy har två träningar idag så han är tillbaka halv fem. Ska förmodligen träffa Stenmans tjej om nån timme och luncha och shoppa lite, få en upfattning om stan. Igår var vi i Amterdam och lullade runder, mega mysig stad med massor av shopping. Elena berättade att hon åker dit var varannan vecka för shopping och jag blev glad att vi gillar samma saker :) Hotellrummet är minimalt, här får verkligen bara plats en säng (som jag sovit gott i) och typ ett litet skrivbord som är fyllt med xBox och datorer och tv apparater och filmer och mög. Så här ska vi bo... Yei. Nej, vi ska nog kolla på ett hus idag eller imorgon. Kommer nog hem igen den 17. Ska försöka ringa och boka det snart också. Usch jag och Andy skippade frullen och låg och gossa istället men nu är jag hungrig... Här ligger några bananer.. Får väl käka dom.

Käkade på en jätte god och cool restaurang igår där man fick allt rått, sen wookade dem de till dig. Mega gott, hittade till och med lite sushi. Nej, groningen väntar!

Nu har jag bokat om min biljett, kommer hem den 17onde för er som undrar :) Pratade med en holländare på engelska så hoppas vi förstod varandra rätt, annars blev det en jädrans dyr historia.

Nej duschen väntar.
Don't miss me to much, I am soon home again ;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: MAMI

hej snäckan...jag saknar dig redan. Ha så mysigt med shopping o fika idag. Ses snart,love ma

2008-08-04 @ 12:01:41
Postat av: Anonym

2008-08-04 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0