It's a thief in the night To come and grab you

Guuud vad jag är hungrig. A skulle inte käka frulle idag så jag sket i det med, ville inte sitta där själv. Nu är jag mega hungrig. Ska dock käka med Elena om en dryga timme. Jag får hålla ut. Lyssnar på Rihanna - Disturbia at the moment. Den är helt okej men jag älskar Take a Bow mer.


Rihanna

Nej jag måste fixa mig nu, sitter i hotellets kritvita handdukar efter en dusch som innehöll dödande av spindlar... Öhrk, vill bara härifrån. Till mitt home sweet home. Jag och A har countdown till Lördag :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

i love u, du har så rätt. jag räknar med ner till lördag. saknar dig så himla mkt! du är solen i mitt liv :)

2008-08-14 @ 12:54:45
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0