I kissed a girl and i liked it

Hey.

Är hemma hos min favvis Caroline nu. Ska ut en sväng och ta nåt glas vin på stan. :) Sitter och pimplar lite och lyssnar på musik. Andy är på väg till Holland igen. Jag kommer bara spendera nästa helg i Groningen sen kommer jag hem igen då A förmodligen ska med landslaget igen, SORRY Elena. Men jag vägrar bo på hotell själv i en vecka. Sen får vi vårt lilla radhus och då blir allt bra. Hittade en sjukt gammal bild på mig från 05 Båstad som kommer här:


Att man har varit så blond och så bakis på samma gång ;)

Nej city väntar.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Elena

WHY :( jaha så du stannar till söndagen?? Sen är du ju borta i 2 veckor med andra ord! ÅÅÅ tur att fredrik är här då iaf.. Vi kanske ska åka på en mini sem:) Hoppas du har det mysigt hemma.. Men jag ska se till att du får det mysigt när du kommer hit oxå:P puss

2008-08-23 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0