Heey

Idag är man lite mer människa än vad man var igår. Låg typ i sängen och åt choklad och kollade film efter film med min man. Mkt mysigt faktiskt. Har redan varit ute på stan och shoppat två toppar, kläderna börjar ta slut. Måste dra ner dom till tvätten. Orka.. Ska möta Elena snart för lunch, har inte ätit nåt idag, mega hungrig. Städerskan har inte varit här än, dom är mega sega. Satte klockan och gick upp och ner på stan så de skulle städa, nu när jag är tillbaka har de inte ens varit här. Pappa om du läser, kan du maila mig en gång till please. Måste fixa med min förbannade biljett annars kommer jag inte hem. A har två träningar idag så han kommer hem sent. Imorgon kanske jag kan få iväg honom att kolla lite möbler med mig, vi måste börja beställa säng, soffa och alla stora saker. IKEA har dock det mesta men det är inte alltid de har allting inne. Vill flytta nuuu.

Jaha, allt bra med er där hemma?
Min älsklings Carro har joinat mig i the brunette team and i like it alot.
Min blonda söta Alex är i Uppsala och gossar med sin man.
Min gossiga Lelle har skaffat hund? Jag är fortfarande överraskad av den nyheten.
Min Donna har jag inte hört nåt av sen jag åkte, får ta och ringa henne.
Gossar vad jag saknar er, och alla på jobb. Blir massa mys när jag kommer hem, om KLM nu flyger hem mig vill säga.

Jag hör städerskorna nedanför, de röker och snackar skit istället för att städa mitt rum. Jävla idioter.
Ha en bra dag.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0