En heldag i solen

Åh vilken underbar dag. Riktig vårdag. Mötte upp emma blondie vid ett tiden så fixade vi Andys presenter och sen lunchade vi på K&Co, gick lite på stan, sen blev det en ramlösa i solen vid Petters. Mega mysigt. Träffade även min long lost cousin som har varit borta i evigheter!!! Så skoj och se den blonda lilla skönheten! Har lite bilder jag ska lägga in när jag kommer hem. Sitter hos Emma nu, eller ja i hennes låne lägenhet. Ska sova hos Carro ikväll och bara gossa... Är sugen på ett glas på BV dock... Men jag är sååå fattig. Inte skoj alls. Jag vill ha snabba cash! haha. Nej men hoppas ni haft en lika underbar dag. Och jag fick en kommentar om min diet också, klart man vill bli av med fettet. Men när man inte käkar kolhydrater, som jag just nu inte äter alls, så har man knappt någon energi, så om man tränar ovanpå det så blir man helt matt och svimfärdig. En kompis till mig gjorde det och fick illamående attacker och kände sig mega svimfärdig och orkade absolut ingenting. Därför ska man mer ta det lite lungt, gå ut och gå lite och sen när man avslutar denna diet så får man träna bort de snabba kolhydraterna istället, get it? ;) Det är iallafall vad jag har hört och det har funkat hittills, och man har ju ett jobb och sköta och saker man vill orka med.

image1060
(uppdaterade en bild nu, Emma i solskenet vid Petters)

(Jag och Emma utanför K&Co)

Nej gud vad jag babblar. Ska hem snart och käka lite.
xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0