Easy like sunday morning

Vaknade för en timme sen och har legat och dratt mig i sängen med goss. Sitter och käkar lite frulle nu och om några timmar är det match på Olympia, ska bli skit skoj faktiskt. Jag tackar för alla kommentarer, skoj och läsa!!! Jenna I miss you to, promise I'll call u soon again! Imorgon tror jag att det blir jobb igen, ska iallafall dit och snacka med bossen om tider och så. Annars har jag väl inte så mkt att säga faktiskt. Var stendöd igår, somnade till När lammen tystnar i Andys famn... Mys..



xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Underbart hätligt mitt hjärtegull! o vilken kväll ni verkade ha i fredags, håll i hatten så underbart!!!!!! Det saknar jag! Låtersom du jobbar på kalas mycket, nice work! nu kommer du snart ner, åååhhh o iiiihhhh så mysigt. jag ahr vrit nere i montpellier i helgen o solat o brännt migunder en blå himmel m 24 grader ;P rätt nice faktsikt!!!! love u babe! Ta hand om dig PUSS

2008-04-06 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0