Shopping... sällan...

Hej alla glada, tack för era tips och kommentarer, imorgon gäller det, idag köpte jag en svart skjorta, ska jag ha svart eller vit? Jag funderar på vit skjorta och svart kofta över som jag också köpte idag!? Iallafall, lite pics;

image644
image647

Nya diadem och den vita tunikaklänningen är också ny.

Allt detta för 14 pund, det ni! ;)

Nu kommer Andy snart hem så ska vi käka lite ceasar/räk sallad, sen förmodligen trafford centre. :) Puss puss puss på er.

Och Mamma, jag saknar dig så, tack för tröjorna du skickade med!

KISSES

Kommentarer
Postat av: MAMI

varsågod hjärtat! Jättefina kläder du köpt. Jag blir så "avis"...vill åxå.
Saknar dig mest/Love ma (hälsa gänget)

2007-09-27 @ 14:33:24
Postat av: alex

heej goosse.. berätta lite om dig på IS om din jobb situation o så :) hihi. jag ska hälsa hanna loovar.fan va coolt det bruna diademet var !! skiiit snyggt. saknar dig

2007-09-27 @ 16:29:08
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0