Mini - intervjun avklarad!

Satus: Sjukt nervös
Kläder: Vit tunika, svart kofta, jeans och svarta pumps

Snackade bara snabbt med han Costa. Typ hur självsäker jag var på att hjälpa kunder och om jag ville ha heltid eller deltid, jag sa att jag föredrog deltid men att heltid inte var några problem. Jag log hela tiden och sa att jag älskade alla märkena de hade där. Men han skulle iallafall snacka med the head manager, han var själv bara assistant manager. Så jag hoppas att de ringer mig för en andra intervju, håll tummarna!!!

Nu ska jag gossa med Andy i soffan.
Ska slänga in lite tvätt sen.
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

du kommer få jobbet, jag känner det på mig! love u

2007-09-24 @ 16:52:23
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Michaela

Jag håller tummarna!

2007-09-24 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0