Match. Wigan - Liverpool

Känns som om Wigan förlorar idag, har inte så höga förväntningar. Men det är alltid skoj med match ändån. Emelie, du suuuper för mööö, men kom när Wigan möter Portsmouth den 20 okt??? De har typ inga andra matcher i okt, landslaget dåå. Och yes jag får ha HM-kläder, så länge jag är snygg, haha.

Nu tänkte jag käka lite frukost, andy ska självklart ha spagetti och köttfärs innan match, men det är inte gott klockan elva!!!? Psyko.

Nej. Lite kaffe och rostad macka nu.



KISSES

Kommentarer
Postat av: diiddi

Ja jag mår bättre, första dagen låg jag bara och storbölade men han vill ju inte prata med mig eller ngnting, och på så sätt känns det bra för då hör jag ju inte hans röst eller något. Hur känns det nu med jobbet? Är du nervös? Fan va kul för dig alltså :D
Puss

2007-09-29 @ 14:01:38
URL: http://www.dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0