Manchester Manchester..

Gick som sagt upp tidigt idag. La mig och glodde Extreme Makeover till elva sen stack jag ut på stan, jag bara älskar storstadslivet. Can't wait to get to New York. Värsta sommaren här nu, solen skiner, fåglarna kvittrar och varmt är det! Känner dock i vindarna att det är September. Jag har köpt massa presenter till vissa personer som har fyllt år därhemma! Och så har jag köpt grejer till "Flygande Jakob" ikväll, Andys favorit rätt. Tänkte laga den idag nu när han ska vara själv tills fredag! Imorgon kör han mig till flygplatsen sen VIPS är jag hemma!

image594
Dagens outfit. Älskar min nya väska!!

Lite Vänner nu och slapp i soffan!
KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

Hej Nisse! Om mindre än en dag kommer Soppisen hem! Det ska bli sååå kul! Jag hämtar dig on the knout sen sticker vi hem till dig eller ner på stan o softar :) nu ska jag äta lite mat sen ska jag på yoga ikväll. Har bokat hotell i ny nu. Så du ska få se dom när du kommer hem. :) pusss

2007-09-04 @ 16:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0