La belle et le bad boy

Mathilda! Gud vilket sammanträffande, jag såg de sista avsnitten igår och grät i min säng för mig själv och var så himla nära på att ringa dig och TVINGA dig att se dom! Man blir en bättre människa efter att ha sett ALLA Sex & the City avsnitt! Jag bara ÄLSKAR dem. TIPS, ladda hem; MC Solaar - La belle et le bad boy och The Source ft. Candi Station - You've got the love så glömmer du aldrig hur sista avsnittet kändes! I LOVE IT.



Nu har pojkarna åkt och jag känner mig frusen.. Har en konstig känsla i kroppen, vet inte hur jag ska förklara den.. hade tänkt gå ut på stan en sväng och köpa ett fotoalbum men jag tror det får bli imorgon det... Så kallt ute och jag är så himla frusen, kanske ska bjuda över nån ikväll till fotbollen eller nåt.. Om jag mår bättre mot kvällen vill säga.. Andy kommer snart hem så han kan värma mig. Lite Vänner idag och lite mysiga filmer? Det låter mer som en passande dag.


I miss MY friends...

Issa, lycka till i Sthlm.
Carro, ha så skoj på kalasen i Sthlm.

Ni vet jag saknar er.


KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0