Helsingborg stad

En heldag på Kullagatan, med andra ord, en riktig helsingborgsdag. Det är här alla är. Stack ner i stan vid halv ett tiden, fikade på K&Co med Caroline, Tilda och Emelie. Sen har jag och Emelie gått på stan och shoppat en massa. Köpte en hood tröja på Gina samt en vit tunika, grå stickad lång tröja och tjocka strumpbyxor. Mkt fint och mkt behövande. Köpte lösnaglar och hårfärg på HM också, sen lunchade vi på Bagatelle med en go Caesar sallad och ett glas vitt. Aldrig fel. Hemma nu, ska ner och käka med massa flickor ikväll på Österns pärla. Träffade på Lina på stan och bjöd med henne, så det blir skoj. Sen ska självklart Caroline med och Emma. Kanske Tilda också. Alexandra är sjuk och jag är SUR på hennes sjukdom! Ryck upp dig flicka lilla. Kan bli en liten utgång idag känns det som, om Emelie slutar tidigt och Lina är på så. Carro ska olyckligtvis jobba imorgon så hon kan inte hänga med ut ut. Men ut en sväng på Bara Vara eller nåt ska hon dock med. Nu ska jag färga hår och fixa naglar så jag är fit for fight tills ikväll. Ska ringa Carro och Emma också och planera. Hörs babes.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0