Grabbar grabbar grabbar...

Jaja, Daniel var mega säker på att deras plan gick vid sju tiden, när han skulle kolla upp det idag vid två tiden insåg han att planet gick för 10 minuter sedan. Haha. Så vi är stuck med killarna tills imorgon. SAS var snälla så de behövde inte köpa en ny resa utan fick boka om för en femhundring. Nu har vi varit på IKEA och Sainsbury's och handlat massor med mat, kyl och frys är MEGA proppat asså. Men det är nice och ha grejer hemma. Jag tänkte kocka lite flygande jakob ikväll till dem. Jag är så jävla snäll egentligen. Nu är det altså lite kocking och fotboll antar jag, det står ju på det dagliga schemat.

Vad har ni gjort idag?

Jag och Caroline börjar planera schema inför NY. Kom på sen att vi kanske ska dra på en London tripp också. Hittade billigt boende och allt. Så kan man passa på att se Arsenal - Wigan då med.. Om allt går som vi vill. Men drömma får man. London är inte helt fel asså!

Nej, har brännt ut lite Vänner, tänkte glo på ett avsnitt sen börja med maten.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Darlin'
I'm not a sex and the city virgin anymore;)
De sista avsnitten har nu avnjutits med Felix hårt i handen.... det var allt skönt att inte vara ensam. Jag grät floder, verkligen floder och det var ju bara så bra!!!!! Helt perfekt slut verkligen! Åh i'm in love, vill se det igen. tänkte så på dig;) Måste be om ursäkt för mitt försvar av ryssen, dumma tilda.... jag tyckte verkligen han var helt ok, fram till de två sista avsnitten då förstås.... vilket svin. Nej Mr BIG är allas vår man.. HALLELUJA! Är inte alls avundsjuk på er new york resa sådeså (haha) njut vännen njut! Men london??? >Varför inte Paris där ni får bo gratis ;) Men då blir det ju ingen fotboll föstås! jag saknar dig soupie! All kärlek Mathilda

2007-09-19 @ 10:43:38
Postat av: issa

hahahaha, alltså jag dog precis! Matilda du är så go haha, jag fick värsta bilden i huvudet och kunde inte hålla mig för skratt :) Men du har så rätt så gumman! Och sofie, du skämmer ju bort dom alldeles fullständigt.. har du fnatt på din flyganade jacob eller? känns som att du lagar det typ hela tiden :P Imorgon drar phelhuvet till sthlm, wish me good luck! kommer dock hem lite då och då, så är inte av med mig ännu :P Pusspuss!

2007-09-19 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0