Godmorgon!

Igår hade vi en riktig mysdag, kollade en halv säsong Heroes, i mitten gav vi oss ut i regnet för att köpa hämtemat hos Koreanen, sen gossade vi framför teven hela kvällen! Mega mys!

Goda nyheter! De ringde precis från Flannels, jag ska provjobba två timmar på Fredag! Yippiiie! Ett problem DOCK, skulle ha en fin strikt kjol, fin blus och jumper??? Whaaat. Jag måste ut och shoppa, och andy får fan casha upp om han vill att jag ska ha ett jobb för jag är total pank nu! Andys mamma pappa farmor farfar kommer imorgon så jag får ut med hans mamma och farmor och köpa lite! Någon som har tips på vad jag ska köpa?

Behöver all hjälp jag kan få, sen ska jag HÅRD plugga alla märken de har och kolla in alla kläderna så jag vet vad som finns där också... I am so happy, ska ringa mammi snart, hon har lunch just nu!

Idag är det städdag! Not so fun...

KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej sohpei !!
Köpe en kjol, gärna pennkjol av något slag, en vit eller svart skjorta oche n, du vet, v-ringar stickar långärmad tröjja.
Du kan ju gå till Selfridges och kolla ;) ! jag tror att dina svarta skor med det där snöret du brukar ha på dig, hade matchat och varit snyggt till. =)
kram kram-
Lycka till ! Kram !

2007-09-25 @ 15:19:01
Postat av: Caroline

lycka till så mycket :)

2007-09-25 @ 15:41:09
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: Elizabet

kolla in Hm eller typ Second hand. där kan du fynda fina enkla kjolar till mini pris:)

2007-09-25 @ 22:01:49
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej på dej!
Tänkte dela med mig av vad jag hade gjort. :)
Tycker du ska gå efter en sofistikerad klassisk stil men med diskreta detaljer.
En hög midja (penn kjol) eller kanske H&M svarta enkla kjol i tulpan modell. Du kan också ta upp detaljer som ett smalt skärp i midjan. Eller diskret gå efter höstens/vinterns färger. Kanske lite gråa inslag.
Gå lite efter deras stil, är det en lite tuffare butik kan du ju alltid köra med ett par snygga grov stickade strumpbyxor. Hade valt ett par snygga sköna pumps med lite tjockare klack. Eller ett par ankelhöga. Det klarar du i 2 timmar ;)
Kofta:
*Snyggt med en V-ringad omlott kofta som du knyter runt midjan.
*En Modell med knappar, smalt skärp över/ inget alls.
Förövrigt hade jag haft håret uppsatt i en fin knut eller en fin, enkel uppsättning med inslag av flätning.
Diskreta/naturliga smycken, naglar och smink-hade varit fint med sotigt (svart/grå nyans) med det känner du vad som passar in bäst.
Hade också varit snyggt med en svart pennkjol, grå skjorta, grå kofta, svarta skor och strumpbyxor och ett smalt svart skärp i midjan.
haha kan fantisera i evigheter vad du kan ha på dej.
Hade varit kul att följa med ut och shoppa.
Men hoppas mina tipps kan vara till någon nytta.
Lycka till!

2007-09-26 @ 09:26:44
Postat av: carro

Haha tänkte se om jag kunde bidra med något tips men du har ju typ fått en hel bok så jag skippar det. :P Är på jobb nu och kan ringa dig vid halv två svensk tid så ha luren i närheten! :D puss

2007-09-26 @ 10:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0