Gimme more

Heeej och goddag!

Måste börja med att länka till min bästa väns blogg, då hennes syster lever ett riktigt highschool liv. Ia, du är så cool! Haha; http://blogg.expressen.se/sundancekid/

Det var riktigt coolt och typiskt lilla Ia. Hon är så söt. Nästan lika söt som syster sin ;)

Idag har vi varit en sväng på stan och jag har köpt ett par Lee-jeans, VÄLBEHÖVT! Alex shoppade det sista hon ville ha på Primark och nu håller hon på att packa. Vill inte att hon ska åka hem och lämna mig med tre killar! Det blev mega lugnt igår, lite vin här hemma och en drink ute! Lucie hängde på en sväng också, sen käkade jag alex och andy makaroner och glodde sex and the city mot andys vilja. Danne och Mackan var ute och festa såklart.

Här är lite bilder från igår;
image621
Marre has become Nelly! ;)
image622
Här är fest-prinsarna, helt jävla psyko!
image623
Gänget! Lucie, Alex, Mackan, Danne och Andypandy.

Och så lite shopping idag;
image624
Alexandra, the bitch!
image625
SS! (sönder-slitna) HAHA!

Nej, nu ska vi ner på Starbucks och dricka iskaffe som ett avsked! ;)
KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

I like Nelly! ;)

2007-09-16 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0