First day at work

Hej alla glada!

Dagen började med att 100 poliser omringade huset utanför mitt hem innan jag gick till jobb, då låg "tjuven" som de skulle åt på taket på en förfallen byggnad rakt över vår balkong och gömde sig. Heelt sjukt, men rätt spännande och se en police hunt! Haha. Sen käkade jag lite flingor och gick till jobb, tänk att jag har ett jobb, kan inte fatta det! Men allt gick bra idag, sålde tillochmed en jacka och fick lite vinst för det! Denna jackan sålde jag, till en ryska;
image652
Ying som var min chef idag var stolt över mig :) Så det var ju bra, mycket trevligt folk jobbar där, MEN mina fötter finns numera inte, jag har inga låga svarta skor, och just nu dööör mina fötter bort, har sååå ont. Inte nice och jobba i pumps... Men jag får klara mig imorgon också, sen blir det NYA SKÖNA men snygga skor! Finns det? Haha. Ja som sagt, död är jag. Har tappat upp ett bad till mig, ska hoppa ner i det och massera mina fötter. Min man är och hämtar McDonalds till oss (nyttooo) och sen ska vi på bio och MYSA!

Carro, tack för att du är ett så stort stöd, jag skulle aldrig byta ut dig mot nån! Du och jag i hagen föralltid ;) Haha.

Saknar er alla därhemma så mkt, såg på schemat idag att jag är ledig 12 - 15 så jag ska övertala andy att boka min biljett hem idag! Så då ses vi babes!!!

KISSES

Kommentarer
Postat av: diiddi

Ja tror jag säkert, adda mig på msn om du vill så kan vi snacka lite, [email protected]
Puss

2007-09-30 @ 23:57:55
URL: http://www.dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0