Börjat så smått med städningen


Andy är på träning, Danne och Mackan stack ut för lite shopping och jag sitter här hemma med min dammsugare! Har börjat städa lite så smått så blir det inte så mkt imorgon när killarna har åkt hem. Ska storhandla imorgon också med Andy. Har inte så mkt kvar.. Jag ska försöka få med Andy på bio ikväll, vill mega gärna se "Knocked up". Andy verkar dock inte vilja det... Mega kallt ute idag, men solen skiner iallafall.. Nu börjar verkligen hösten komma. Ut med stövlar, ponchos, tjocktröjor och mysiga koftor.. Hösten är ändån rätt mysig, det är vintern jag inte gillar. Här i England vet dom inte heller vad snö är och det är ju det som är det enda mysiga med vintern.. Aja, jag ska sluta klaaaaga.

Saknar dig Alex, vad skoj att första dagen på jobb gick bra!

Nej... Ska fortsätta trada runder nu.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du din header så "stor"? jag får bara halva min med..

2007-09-18 @ 15:12:27
URL: http://helle86.blogg.se
Postat av: Anonym

ja efter många om och men fick jag rätt på det. tack iaf!

2007-09-18 @ 19:10:54
Postat av: Linda

Har hört mkt gott om "knocked up" eller "på smällen" :)

2007-09-19 @ 20:50:00
URL: http://berntsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0