WHAT A BEAUTIFUL DAY

Solen skiner, vindstilla, men kallt, allting ligger så fint, löven faller sakta ner... Det är höst.



Grattis Caroline till jobbet, ta väl hand om mitt gamla jobb nu!

Vaknade av att Andy stack iväg på träning och resten stack till Old Trafford för en rundvandring. Själv har jag ätit en god frukost och kollat ett avsnitt Vänner. Andy bor på hotell inatt sen möter de ju Man U imorgon, jag missar dock matchen, have to work. Jobbar söndag också, lite segt men sånt är livet. Sen drar Gill och Ted på Söndag, och Bamse och Andy drar Tisdag. Då ska ju Andy med landslaget. Så jag är hemma själv tills Fredag då jag åker hem till HBG! Ska bli så skoj. Vanessa kommer också hem från USA så det kommer bli braaa.

Jag längtar så sjukt mkt till NY nu. Ska spara alla pengar jag tjänar nu och bara shoppa loss som en crazy person i NY. Ska bli så underbart fantastiskt! LOVE IT!

Lite SATC?







Bilder lånade från TvPlaneten.se

Nu ska jag hoppa in i duschen, kanske hinner med ett Vänner avsnitt till, sen ska jag ut på stan med gänget, köpa hem lite tacos till ikväll. Man måste ju underhålla sina kära gäster!
KISSES

Kommentarer
Postat av: Caroline

oj har aldrig sett sarah i brunt hår, men hon passade väldans bra i det tycker jag :) trevlig helg på dig sötnos! :)

2007-10-05 @ 14:01:22
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: alex

äntligen internet.!!!! nu kan jag prata mkt med dig love. saknar dig som faan. btw sex and the city movien vill man se nuu!!
love u

2007-10-06 @ 00:05:34
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Anonym

Heeej! =) Du känner inte mig, och jag inte dig. Men jag bara älskar att läsa din blogg! Verkligen! Du skriver suveränt bra och om roliga intressanta saker. Om jag förstått det rätt så har du precis flyttat från Sverige till England? FYFAN vad coolt! Att följa sin älskade. Att våga ta chansen, och lämna all säkerhet man känner hemma i Sverige. Riktigt coolt! You go girl! Kiss kiss.

2007-10-06 @ 00:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0