Started bad, ended well

Dagen började med att det var hundra minusgrader i sovrummet och jag frös och snuvade, vaknade också av något knackande ljud som varken jag eller andreas fattade vad det var. Wierd.. Kom till jobb där alla var sura och stressade, utom Erin såklart. Så stämningen var rätt tryckt fram tills lunch då massa kunder började strömma in. Sålde;
image692
Äntligen har jag sålt lite, har varit så dött i affären annars. Iallafall, kom hem lite i sju, då hade andy precis kommit hem också, han har ju också "jobbat" idag, dvs spelat match. Så han är nog lika trött som jag.. Massa godis och mys är aldrig fel. Elva till fem imorgon är inte så farligt, ska försöka få Louise att jobba för mig den 12:e så jag har fem dagar ledigt i rad, so I can come home! Nej, ska se om jag hittar någon bra film på teve ikväll.

Köpte min söta mössa på H&M, och Caroline, jag saknar dig så sjukt mkt.. Och alla mina flickor och våra mysiga tjejkvällar...

KISSES

Kommentarer
Postat av: diiddi

ooh det går ju bra för dig;)

2007-10-20 @ 21:11:32
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: Mathilda

Jag äääääälskar kavajen från Diane von Furstenberg.
Puss & Kram

2007-10-21 @ 11:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0