So why don't you come over here?

Hey mates.

Första dagen av fem jobbdagar avklarade. Only four to go! Öh, känns tråkigt ändån... Känns inte som om det är fredag ens.. Käkat makaroner och korv med min man som ÄNTLIGEN är hemma. Igår när han kom hem hade jag lagat hans älsklingsmat (pommes, kött och sallad) sen badade vi bubbelbad tillsammans och sen blev det lite film, andy somnade dock innan nio för att han var sjukt trött. Så går det när man inte sover på nätterna! Haha. Så idag har jag jobbat. Imorgon är det lördag, brukar vara lite mer folk då så det går nog snabbare, plus att  Erin jobbar, hon är så bra! Jag lärde henne att säga "Kom igen slampa" på svenska, hon tycker det är skit coolt och säger det hela tiden till mig! Haha!

Ser ut som att jag nog kommer hem en sväng vid den 13 november. Är ledig fyra dagar där, kanske skulle med på någon gala den 12 november med andy, fotbollsgalan eller nåt, men han skulle kolla upp det, jag jobbar så han får kolla det snabbt så jag kan byta eller få ledigt. Hade ju varit glaaam och hänga på gala :)

image691
Nu ska vi titta på Criminal Minds.... Tjoheeej.

KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

Heeej! :) jag var ute med tilda o verna, eller ute o ute men nere på hampan sen stack vi hem vid halv två. Vanessa är ju på väg till newwe nu igen. :( Hoppas jag inte väckte dig fööör mkt inatt. :P saknade ju dig ju :) men vi rings i dagarna, pusspuss babe!!!

2007-10-20 @ 12:14:54
Postat av: mathilda

hej!
jag drömde om dig inatt, att jag åkte till england så gick vi och shoppade och sånt. :p haha, xD
ha det bra.

2007-10-20 @ 12:40:04
Postat av: alex

miss u din lille sprätt. nu har jag varit på ABS träning. ont ont i magen nuu. fin middag toonight, du göra? puss

2007-10-20 @ 15:34:34
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0