Nu är jag hemma från jobbet

När jag kom till jobb idag så frågade Ying om jag ville hänga med ut och äta middag i min ära (för att jag är ny och så). Så självklart tackade jag ja eftersom jag inte har någon eller någonting skoj att komma hem till. Så vi gick till en restaurang som hette Crom, käkade förrätt huvudrätt och efterätt och massa drinkar. Sen gick vi till Lime och drack vin, avslutade i Gay Village med alla bögar och massa Corona! Mkt trevlig kväll med massa skratt och dricka. Var ute med Kosta, Erin och Ying. Saknar min älskling, har ingen att komma hem till... Men han kommer på Torsdag, ska ägna morgondagen åt att slappa och shoppa lite kanske?



Åt till förrätt ungsbakade kantareller på mozarella bädd, huvudrätt pizza med salami och mozarella, efterrätt (jag var sjukt mätt) så det blev en latte och en mini kaka. Mkt god mat.

Nej, ska ta bort mitt smink, av med jobbkläderna och gå och lägga mig, imorgon ska jag sova läääänge länge. Och mamma, du är världens sötaste som blir orolig när jag inte är hemma från jobbet direkt. Jag älskar dig så. Och Carro, jag vill alltid dela med mig med dig när någonting händer som du kanske märkte. Bara för du är min bästa vän. Aja, lite sömn nu, hade inte skadat.
KISSES

Kommentarer
Postat av: MAMI

Klart jag blir orolig..vi fick ju inte tag på dig på flera timmar. Jag höll på att dö av oro.
Skräm inte upp mig så fler gånger. Du vet ju hur jag är. Älskar dig mest - E du hemma ikväll så man kan ringa ??

2007-10-17 @ 09:21:51
Postat av: Mathilda

Det låter ju alldeles alldeles underbart käraste du!!!! Tänkte avlägga en liten lägesrapport:( Jag har en kraftig inflammation på stämbanden och ska gå till talpedagog.... får inte jobba på minst en o en halvvecka till... dettaär pesten! LEdsen att vi inte kunde ses i helgen. Men et fårbli nästa gång! All kärlek till dig i alla fall! i miss you! Pussar

2007-10-17 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0