Nu är bankkontot fixat i think..


Bankmannen var här innan och  hade möte med oss. Han ska fixa ett konto till mig så jag kan få min lön, tackar! Jobbade dock bara en dag i sep, men det blir väl några pund kan jag tänka mig. Sen nästa lön ska jag ha till NY, och där blir det shopping! Sen i vår tycker jag att jag och caroline drar till Paris med tilda och glassar lite! Nu ska jag förresten ringa Carrsan.. Se hur det gick idag. Varit på stan med Gill idag och shoppat lite lite lite. Ett par mysbyxor, en kudde till sängen, ett par knästrumpor och ett par svarta strumpbyxor + ett par sköna ballerina skor. Vet att det kanske börjar bli lite för kallt för det men ja... De kosta 4 pund. Fanny, vad händer?? Kommer du??

YEAH, nej nu ska jag väl vara social.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0