Lugn dag på jobbet

Idag har vi inte haft mkt kunder, måndagar brukar vara rätt lugna tydligen. Så jag har städat hyllor, försökt lära mig alla märken och kollektioner. Försökt printa in alla olika storlekar, italienska och amerikanska.. Mkt matte för mig. Haha. Men det ska nog gå bra... Har blivit lite kär i denna rocken från Matthew Williamson;
Exaggerated shawl collar coat large view
Den är faktiskt jätte fin, men den kostar 700 pund, gånga det med 14 så har du priset... Men jag tror jag får 40 goa procent på allt, det är ju inte fel, är rätt kär i en PRADA väska också... Dream away...

Imorgon är jag ledig, ska lulla lite på stan, leta SKÖNA skor och byxor att jobba i. Precis käkat middag, andy fick flygande jakob och jag fick fahijias! Sjuukt gott. Mumsigt, käkade sushi till lunch. Boots har jätte bra måltidspaket. Jag tog en måltid sushi, en fruktsallad med yogert + en evian vatten, allt för tre pund. Billig lunch! Me like. Jag och andy ska kolla film nu, Breach heter den. Och vi ska LÄTT massera varandras fötter, DET behövs verkligen, kan knappt gåå.

I miss my girls and my family.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Paai

gosh! jag förstår att du föll för den! fullkomligt underbar ju ^^

2007-10-02 @ 21:48:30
URL: http://paai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0