Just another lazy sunday

Usch vad tidigt man vaknade idag, mådde inte helt ok, inte dåligt men man ville inte jobba, bara sooova. Men jobb blev det, såg ut som fan i lägenheten innan jag gick så jag tvingade andy och bamse och städa tills jag kom hem. Jobbet gick bra, dagen gick rätt snabbt, sålde ett par Prada stövletter för 300 pund, så ja, jag fick hela tre pund där. Haha. Men om man säljer lite varje dag så blir det en del på slutet av månaden hoppas jag. Lite extra pengar. Alltid bra. Mina arbetskamrater är rätt konstiga, i slutet av dagen gick alla runt och sa "GURKA" på svenska som finska Päjvi hade lärt dem. Helkonsigt, men skojsigt. De kan verkligen inte uttala svenska ord så jag skrattade sjukt mkt. Kom hem vid halv sex och då jäääävlar i det höll killarna på att städa, man kan nästan säga att jag  har pli på dem. :)

Hungriga var vi, så efter en mysig dusch åkte vi till Drive In på McDonalds och köpte hem massor med hamburgare och nu har vi krängt ner oss totalt! Sjukt gott faktiskt.

De glor självklart på ..... FOTBOLL (överraskad?) så jag ska in i sovrummet och glo Vänner, det är ju så bra, ska nog gotta mig med en magnumglass också, och bara vara EXTRA fet idag.

Blivit kär i en kofta för nästan 300 pund idag, by Joseph, kan inte hitta en bild på den tyvärr, men den är smal i armarna och så lite större och plufsigare resten, påminner om en poncho... Och så drömmer jag om Lacoste mys-stövlarna.. Dom hade variit perfekta för NY! ;)
image665
Ska köpa dem  så fort jag kan. Vad tycks???

Längtar till nästa helg, min sis är bäst om jag får låna lägenheten om hon jobbar, annars tvingar jag nog på henne en förfest ändån :) Okey sis??

Vänner nu... KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitfula

2007-10-07 @ 21:04:17
Postat av: Anonym

fula faktiskt.

2007-10-08 @ 09:46:39
Postat av: Anonym

Sjukt fina stövlar! =] Älskar Lacoste!

2007-10-08 @ 13:24:54
Postat av: Anonym

fula, usch dom ser ju konstiga ut

2007-10-08 @ 16:00:09
Postat av: Barbapappa

Tycker Lacoste skorna känns a bit more Paris än NY.
Eller Lacoste stövlar juh.
Men köp ändå.
Kan va bra å ha när du skottar snö.
Nej, nu en kaffe.

2007-10-08 @ 16:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0