Jag har tråkigt, och jag saknar min man...

Så vad gör man då?

x Slappar framför teven
x Äter goda bagels
x Badar bubbelbad
x Tvättar håret
x Fixar håret tills jobb imorgon (så jag kan sova längre)
x Lyssnar på sjukt hög och sjukt bra musik
x Längtar efter Andreas
x Tar en massa "pose" foto på mig själv

image688

Ja det är helt enkelt min dag, funderar på att gå ner och ta en Latte på Starbucks och kanske köpa en tidning till det.. Hade varit mys. Andy kommer om några timmar...


Någon frågade hur man lägger in en header.

Först går du in på Skapa - Bild, där lägger du upp bilden som du vill ska vara din header i storlek 800px.
Sen klickar du upp bilden du lagt in i ett inlägg för att hämta html - koden på bilden, som du gör genom att trycka på den lilla knappen "HTML" som finns bredvid knappen man klickar fram bilder med i själv inlägget. Kopiera hela bildkoden!
Sen går du in i Design - Kodmallar, under " <div id="header"> " kopierar du in hela bildkoden som du har och VIPS så har du en finfin header.

Nej, kanske lite kaffe nu? Och en ny skvallertidning.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Caroline

grymt snygg bild på dig, jätte fin i håret!

2007-10-18 @ 17:31:21
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: Caroline

tack så mycket för att du skrev ner, jätte snällt.

men jag verkar inte få rätt på det där i slutet. headern kommer inte upp när jag förhandsvisar. fast jag testat massa olika grejer nu. :S jag ska väl kopiera allt som står i det html fönstret?

2007-10-18 @ 18:14:07
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: Dina

och en liten fråga till.. Hur/var (vad? - headern eller bilden?) ändrar man till 800px? :)

2007-10-18 @ 18:24:58
URL: http://walfridsson.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack igen! Funkar tyvärr inte ändå, blir galen på det. Men det löser väl sig :) Ha en trevlig kväll!

2007-10-18 @ 19:42:15
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: taw

are you naked on the picture? :P söt bild

2007-10-18 @ 21:25:24
Postat av: diiddi

ooh vilken porr bild ;)

2007-10-18 @ 22:31:57
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: Victoria

Hej! Skitbra med headertipset. Du får jättegärna skriva mer tips, tex hur man ändrar färg i bakgrunden och liknande. Vilket bildprogram använder du?

När jag skulle sätta dit min header så får jag licksom inen luft ovanför den så som du. Utan bliden ligger högst upp utan något vitt emellan. Hjälp!
//Victoria

2007-10-19 @ 11:18:15
Postat av: Mathilda

Hej Baby! osis m Andy då! Typiskt när man väntar! Men du gör helt rätt! Rå om dig själv ordentligt! Det blir man lycklig av ;) Tack sötnos du är bara för kär! Bättre är det dock inte! Varit hos logoped idag o gjort övningar o väntar nu på ett återbud på lassarettet för att de ska ner o filma stämbanden.....inte kul alls! Men jag gör som du! Myser, pysslar om mig själv o försöker göra sånt jag aldrig hinner med annars! Det ska nog gå bra det här! All kärlek till dig min sköna! Puss & Kram Mathilda

2007-10-19 @ 11:33:13
Postat av: Emsiiii

Wooooooho!!!!
Hooottie, hoppas att din man kommit hem... Saknar dig och vill göra mitt hår låååångt :-S Vet inte om jag vågar!???

Lovar att boka resa till dig sooonie!

LOOOVE

2007-10-19 @ 12:47:07
Postat av: amajla

vilken hårfärg använder du? skitfin färg :)

2007-10-22 @ 13:10:03
URL: http://amajlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0