I AM THE BEST, today...

Var bäst idag iallafall! Sålde för 1650pund. Gånga det med 14!! Skoj när man säljer lite, tjänade ju 16 pund på det. Inte fel på en dag. Dagen har väl gått hyffsat snabbt, var sjukt trött och seg idag bara... Ändån lyckades jag sälja en Prada klänning, ett par Fendi skor och en Gucci väska. Bara imorgon kvar, sen är jag ledig två dagar. Och imorgon kommer Björn och Mikie också juuu! Ska bli så skoj och massa mys. Fredag = shopping!!! Andy har varit en duktig pojke idag och städat och lagat mat till mig, älskar han extra mkt idag faktiskt! Har precis varit och handlat, fyllt på kylen och skafferiet lite! Skööönt. Älskar när allt är rent och fint och påfyllt! Bästa känslan! JAG HAR SJUKT ONT I MINA FÖTTER!!! Jobbat i kilklackskor hela dagen, döda mig.

Sålde dessa Fendi skorna & den Gucci väskan;
image712

Ska kolla film nu, "I now pronounce you Chuck and Larry"

KISSES

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Har börjat följa din blogg, tycker det är spännande att följa livet i Manchester med din fotbollsman. Uppdatera gärna ofta o mycke outfits-pics :)

2007-11-01 @ 10:10:38
Postat av: issa

ge mig dom fendi stövlarna tack!! :)

2007-11-06 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0