Höstpromenad resulterade i shopping, tänka sig!


Inhandlade en vit top, ett par gråa jobb byxor och ett läppglans.
Hittade också min drömkofta som jag tror jag ska lägga pengar på imorgon.. Hittar inte den på internet så jag kan inte visa ännu. Sorry.


Kände mig rastlös strax efter Bamse stack så jag slängde på mig en höstoutfit och gick ut i stan, mest för att få luft, se de färgade skiftade löven och självklart för att köpa en latte på Starbucks. Så gott. Hamnade dock på H&M. Hihi. I love it. Faktiskt. Och fyyy fan by the way, vad jobbigt det är att skaffa ett bankkonto här i england, troligtvis hinner jag inte få lön denna månad. Yeeeah baby! Skit skoj juu. Men men, det är för en dag. Haha. Sitter här helt själv och saknar min man... Han sitter på sitt hotellrum och försöker förstå Itunes som är världens svåraste skit. Ska fixa mitt hår till imorgon sen glo lite Vänner tror jag. Aldrig fel. Sussa sött.

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

hej baby.. ja men visst är hm bra. kommer cavalli kollektionen till england? jag ska lägga undan pengar tills dess hihi. vi ses iaf på fredag eftermiddag. saknar dig så mkt !!

2007-10-10 @ 07:44:52
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0