Home alone

Nu har jag jobbat, kommit hem från jobb och ätit lasange. Dagen idag har gått ganska fort. Två av Andys lagkamrater kom in, självklart skulle killarna förklara att jag var Andreas flickvän, men trevliga som de var kom de fram och hälsade och snacka skit. Sen vid lite i sex höll jag på och städa upp och låsa och så, går och nynnar lite på lagret, går ut, och står face to face med Ryan Giggs. Hallå ja! Haha, inte så farligt pinsamt! Sen sålde jag ett par Prada skor till hans fru. Värsta kändis magneten, Flannels då, inte jag. Nu är jag dock kär... I en Gucci väska, halfmoon messenger bag...

Okeeej, tänkte lägga upp en bild på väskan men hittar ingen!? Men den är mega fin iallafall.


Den liknar denna lite, fast beige med de röd och gröna handtaget, plus att jag ska ha den som sidoväska... Men tyyyyp som denna. Haha. Öh nej nu slutar jag leta efter den.

Iallafall, sitter här hemma och glor... Andy är på bio med Landslaget i stockholmo... Jag saknar honom. Han hade shoppat lite idag, jag är också sugen på det... Sugen på en mega fin, tjock kofta från H&M som jag såg igår... Runt 500:- lappen men det är den nog värd. Ska prova den imorgon. Jaha, vad gör man när man är själv? Duschar och lägger sig framför teven, men först ringer man sin bästa vän :)

KISSES

Kommentarer
Postat av: Felix

RYAN GIGGS OCH WES BROWN på en och samma vecka HERREGUD !!!!!!!

Skönt att det går bra med jobbet och allt.

Ha det så bra

Kram Felix

2007-10-10 @ 21:10:03
Postat av: Fifi

Gud va fin blogg, KRAM!

2007-10-10 @ 21:21:03
URL: http://felicciaaa.blogg.se
Postat av: Michaela

OOOOKKKEEEJJJ din lilla råtta ;-) Jag och Björn skulle också varit där! Björn är "så" avis.. när jag sa att du hade träffat Ryan Giggs blev han helt chockad och trodde mig inte först. Ja, du förstår säkert. Vi lever med samma kill"typ" fastän att min är långt ifrån de stora killarna haha ;-). Du är verkligen en kändismagnet och inte Flannels. Men det är inte så konstigt eftersom du är så söt =)Puss hjärtat

2007-10-10 @ 22:39:49
Postat av: issa

hej fuling! är det bara jag som inte vet vem han ryan är? har jag missat ngt eller? :( bara så du vet, hade inte jag varit hemma denna helgen så hade jag blivit pissed off om du inte hade hängt med andy till sthlm ;) ringer dig om ett tag, snart ses vi!! pusspuss

2007-10-12 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0