HAHA!


Andy visade precis mig denna filmen, vi skrattade ihjäl oss. Programledaren intervjuar en kille som har opererat bort mandlarna. Haha.

Har jobbat fem timmar idag bara. Skönt. Imorgon jobbar jag dock hela dagen + att the big fucking boss kommer in igen så man måste se och uppträda perfekt. ÖH. Jag och Louise har bara softat idag, provat skor och sånt. Haha Kosta hade dödat oss om han visste. Iallafall, ska ner och ta en drink med Andy, Steffi, Cassandra, Jenna, Nathalie och JP om nån timme. Nice. Men BARA en drink för faaan. Får inte vara bakis imorgon, verkligen inte.

Mitt engelska Visa kort har kommit, jippie!!! :)

KISSES

Kommentarer
Postat av: dannjella

fan va creeepy soppan., jag kollade på den videon igår kväll.
gå in på youtube och sök på jeff dunham
sen ta klippet "achmed the dead terrorist"
PUSS!

2007-10-29 @ 19:32:50
Postat av: Anonym

Det klippet är så bra! Lite synd att det är en sketch från ett humorprogram bara....

2007-10-30 @ 10:48:42
Postat av: issa

hej baby!
jag lever inte, är helt stört sjuk haha. sitter på bibblan i vår huvudstad och snövlar och hostar så folk omkring mig typ klöks. :P Nog om det, tänkte bara säga hej! när kommer du hem nästa gång och till jul? Love you, måste hem för jag dör snart. puss

2007-10-30 @ 10:53:51
Postat av: Mathilda

Hej Sötnos!
Åh vilket gott skratt jag fick!
Väckte mkt mysiga minnen:)
Detta var nämligen Christers absoluta älsklingsklipp o när reportern nästan dör av skratt satt alltid Kringlan o garvade ännu mer.
HAHAHAHAHHA! Underbart! Tack för det hjärtat det värmde! Nu ska jag filma stämbanden om en timme, GAAAAH! nervösheten AB, håll tummarna! All kärlek till dig! Puss o kram

2007-10-30 @ 13:25:01
Postat av: carro

hahahaha jag döööör varje gång jag ser den här filmen men den är ju bara liiiite taskig :P hihi, saknar dig mega mycket din drinkdrickare ;)

2007-10-31 @ 09:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0