En trevlig Lördagskväll

image671
Isabelle, Vanessa och Caroline.
image672
Diana och Jenny.
image673
Emma och Emma.
image674
Issa och Vanessa.
image675
Jag och Diana.

Donna och jag hade inte setts på ett tag:
image676
image677

image678
Jag och mimi-emma!
image679
Carro och Danni, fråga mig inte vad de gör?
image680
Jaja en Cosmo i vanligt glas??? Inte helt ok! Men det gick...

Var så skoj och träffa alla mina flickor igår, ni vet att ni betyder så mkt för mig. Tack Emelie för att jag fick hänga i din lägenhet, och tack Donna för en mysig natt, fylld av kebabsnarkningar! Mysig frulle vid TRE tiden, inte helt hundra men gott. Sen har vi bara gossat i sängen. Blev Bara Vara, Tivoli och Tempel igår. Tempel är dock tråkigare än tråkigast. Öh. Men jag och Donna hade skoj, och vi åt en sjukt god kebab innan vi åkte hem vid tretiden. Så det ska vara. Tråkigt att Carro och Emma skulle jobba idag bara... Och att vår Vanessa gick på kryckor, och att Tilda var sjuk! :( Men allt kan inte alltid falla på plats!

Nu ska vi sova lite.
KISSES

Kommentarer
Postat av: diiddi

taack
för igår!! men bilderna var mindre fina på mig, sjukt ful ju :P haha

2007-10-14 @ 21:54:54
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: Mathilda

Älskling! Det vekar som att jag ska till en talpedagog... detta händer bara inte! Vilken osis, o så när du är henmma o allt! Nej inteheltok faktiskt! Men ni verkadae ha haft sjuktkul i allafall! Ta handom dig sweetie o hoppas vi hinner ses en liten sväng idag! All kärlek till dig! Pussilull

2007-10-15 @ 08:50:02
Postat av: Jennan

tack för igår gumman :) trevligt trevligt , ta hand om dig (;
/ jenny .

2007-10-15 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0