Does fame change u?

That's something to think about...

Jobbat idag igen, sprungit lite ärenden och jobbat lite med nya kollektioner som kommit in så tiden har gått rätt snabbt idag faktiskt. Imorgon kommer jag hem till min älskare, han heter Helsinborg :) Ska bli så skoj. Ska träffa Alexandra på dagen, upp till Väla, sen mysa med mamma och pappa, caroline kommer hem till mig efter jobb, sen på lördag ska jag sola sola sola. Sen är det fest med tjejerna på kvällen! Ska bli så skoj, I DIE! Daniella ska sova hos mig, såå länge sen jag såg henne... Andy leker kändis och hänger på tennisen med lagkamrater. Sitter tydligen bakom Björn Borg, mamma och pappa ringde hysteriskt. Haha.

Nej, ska börja packa nu tänkte jag, så jag kommer hem imorgon!
Ses imorgon tjejer!
KISSES


Kommentarer
Postat av: diiddi

DIN JÄVEL:P

2007-10-11 @ 22:00:25
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: Mathilda

IIIIIHHHHHHHHHHH! i can't wait honey! Flyg försiktigt!!!!!
Love you sugar

2007-10-12 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0