DAY OFF

Sov till lite över tio, gick upp, drack lite juice, kollade lite saker på datan, sen väckte jag min pv som låg och snarkade rätt länge faktiskt. Vi fixade oss och sen stack vi till IKEA och köpte svensk mat och svenskt godis, käkade en svensk korv också faktiskt! Haha. Sen åkte vi och storhandla massa mat och tråkiga nödvändiga saker. Sånt som behövs ni vet. Köpte hårfärg också, en nyans ljusare, tänkte färga imorgon. Har rensat och städat min gardrob idag. Känns skönt faktiskt.

Nu uppskattar jag att vara ledig mkt mer..

Vad tycks om min nya design by the way?

Längtar tills jag kommer hem till HBG också, bara tre veckor kvar! På Söndag kommer andys kusiner hit, ska bli skoj. Sen kommer min Mikie och Björn och gör vår helg rolig. Samtidigt kommer andys päron + vänner, de ska bo i samma korridor. Då är det stormatch och jag känner att det kommer bli en mkt rolig helg faktiskt.

Dagens bild;

Coola skor (sandaler?) faktiskt...

Nej nu ska jag byta om till mys och gossa ner mig med Heroes när Andy glor fotboll, like always! ;)

KISSES

Kommentarer
Postat av: diddi

Din design är faktiskt skit snygg, du eju duktig. Kan ju göra till mig med hahaha.. allt bra annars gumman?

2007-10-24 @ 21:45:50
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: diddi

haha ja visst är jag , jag e sjukt ful haha. JOdå allt är bra här :D PUSSS

2007-10-24 @ 22:56:00
URL: http://www.dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0