CHOCKAD

Shit, väpnat rån på Väla, min gamla arbetsplats, så fort jag hörde kastade jag mig över telefonen för att se att min Caroline var okej. Det var hon. Några sjuka idioter hade sprängt och skjutit inne på Väla för att komma åt Forex pengar. Hoppas poliserna hittar de idioterna och låser in dom för evigt, hur jävla desperata får man bli? Shit asså. Hoppas alla mår bra, jag tänker på er.

http://hd.se/helsingborg/2007/10/22/vaepnat-raan-paa-vaela/



Är så nervös inför imorgon, högre chef bitch kommer in och ska typ vara där hela dagen och granska mig bara för att jag är ny. Pallar verkligen inte. ÖH, men efter det är jag ledig i tre dagar, nice! Kom precis hem från Wings med Andy. Mkt god mat. Vegetariska vårrullar och kyckling med cashewnötter blev det för mig. Men efter dödsdagen imorgon hörs vi! Ska kanske ut och käka med JP och hans tjej. Who knows?

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

ringde precis fredrik. det är heeelt sjukt . jag kan inte förstå. fick en klump i magen när jag fick veta. gick det bra igår? saknar dig puss

2007-10-23 @ 20:59:21
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0