Annorlunda dag på jobbet

Jobbade i affären till halv två ungefär, sålde ett par skor för 235 pund, så visade sig att de var förra säsongen så jag fick 5% av pengarna! Så jävla gött, 10 pund extra bara sådär. Det låter inte mkt men när man säljer lite då och då så blir det en bra slant på slutet! Ja sen behövde de hjälp borta på huvudkontoret i Trafford park, altså på lagret, så där har jag och Tom suttit och jobbat. Var massa photoshoots going on också, rätt coolt, bara sitta bland de dyraste kläderna i världen och bara pricka av vad som är där och inte där. Vi var busiga och stack en timme innan vi borde sluta också, men det är hemligt, don't tell...

Jag använder Loreal's toning till mitt hår, den rosalila förpackningen, mörk brun. (någon som frågade)

Nu ska jag och andy ut och äta på Wings, är sååå sjukt hungrig, tur jag har en man som också är det! Jag har förresten ÄNTLIGEN fixat mitt bankkonto, thank god! Mamma, jag ringer dig senare. Nu ska jag äta massor med kinamat!



KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0